Často kladené dotazy (FAQ)
Často kladené dotazy (FAQ)
Samozřejmě. Na našem e-shopu můžete bez problémů nakoupit i bez předchozí registrace a nutnosti vytvoření vlastního účtu. S registrací ovšem získáte určité výhody, jako je například přístup k přehledu všech vašich objednávek, vaše sobní i platební údaje budou bezpečně uloženy pro vaše příští nákupy nebo se dozvíte o slevách a zajímavých kampaních s předstihem.
- Otevřete e-mail, kterým jsme vám objednávku potvrdili, a vyhledejte v něm číslo objednávky.
- Pro stornování objednávky pak prosím využijte jednoduchý formulář, který naleznete v sekci Reklamace - vrácení - storno.
- Váš požadavek bude zpracován a bude vám zasláno potvrzení o stornu objednávky.
Číslo své objednávky naleznete vždy v potvrzovacím e-mailu, který obdržíte ihned po jejím vytvoření.
Fakturu k objednávce vám zasíláme vždy v elektronické podobě na e-mail, který jste uvedli při tvorbě objednávky. V případě, že u nás máte vytvořený zákaznický účet, faktury ke všem svým objednávkám nalezte také v jeho administraci v záložce „Moje objednávky“.
Našim zákazníkům se snažíme přinášet světový design v té nejvyšší kvalitě a za dostupné ceny. Na celý sortiment garantujeme standardní záruku 2 roky. Zákazníci s IČO mají záruku 1 rok.
Slevový kupón je zpravidla unikátní kód, s nímž je možné získat procentuální slevu, případně slevu formou konkrétní částky. Platnost kupónu je ve většině přídadů časově omezena. Není-li uvedeno jinak, slevy nelze kombinovat s jinými promo akcemi a akčními nabídkami. Slevový kupon uplatníte tak, že v 1. kroku košíku zadáte kód do pole "Zadat slevový kód" a klikněte na tlačítko "Přidat".
Doba doručení objednávky se liší v závislosti na typu objednaného produktu, doručovací adrese a také způsobu doručení, který jste si vybrali. Během výprodejů a větších slevových akcí (Dny Marianne, Nákupy OnaDnes, Black Friday) může doručení objednávky trvat o něco déle než obvykle. Cena dopravy je uvedena vždy u každého produktu individuálně.
Veškeré informace týkající se objednávky, jejího stavu a předpokládaného termínu doručení zboží vám přijdou na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
Ano, veškeré designové kousky objednané na našem e-shopu si můžete po jejich naskladnění vyzvednout v našem skladu v Chotíkově nebo na našem showroomu Kave Home v Praze.
V případě, že vám byl doručen nesprávný designový kousek se na nás prosím obraťte prostřednictvím reklamačního formuláře.
Pokud jste se rozhodli objednané zboží z jakéhokoliv důvodu vrátit, využijte prosím online formulář pro vrácení zboží, který naleznete zde. Poté zboží zašlete na adresu našeho skladu Chotíkov 388, Chotíkov 33017 Podrobná pravidla a omezení vrácení zboží najdete v našich podmínkách.
Zboží zakoupené na našem e-shopu můžete vrátit do 365 dnů od jeho doručení, a to bez udání důvodu. Zboží však nesmí nést známky použití.
Peníze vám budou zaslány zpět na váš účet do 14 dnů ode dne, kdy:
- obdržíme vrácené zboží na náš sklad nebo
- nás informujete, že odstupujete od kupní smlouvy.
Obdržím náhradu přepravného v případě vrácení zboží? Plná cena poštovného je vrácena v případě odeslání celé objednávky. V případě nevrácení celé objednávky je automaticky poskytována sleva na další nákup ve výši 5%.
Ano, k většině čalouněného nábytku máme k dispozici vzorníky látek, ze kterých vám na vyžádání rádi pošleme zdarma vzorek. Stačí nás kontaktovat na naší zákaznické podpoře.