Vítáme vás na novém momenti! Zamilujete si ho stejně jako my?
NovinkyKariéra
Tluče vám srdce pro design?
Podívejte se, koho bychom v našem momenti týmu rádi přivítali. Pokud milujete design a práce s pohodovou a nadšenou partou zní jako to pravé, co vám v životě momentálně chybí, na nic nečekejte a ozvěte se nám ještě dnes.
Specialista zákaznické péče
Baví vás komunikace s lidmi, jste pečliví, máte příjemný a srozumitelný projev? Do našeho momenti týmu právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialisty zákaznické péče. Pracujte v moderním prostředí, s krásnými produkty a pomáhejte našim zákazníkům splnit si sen o designovém a jedinečném domově.
- Pracovní doba po–pá
- Rozmanitá práce s krásnými produkty
- Mladý kolektiv
- Zázemí stabilní a moderní společnosti
Jaké budou vaše hlavní úkoly?
Komunikace
Každý den bude vaším úkolem samozřejmě e-mailová, chatová a telefonická komunikace se zákazníky našeho e-eshopu. Ale nejen nimi – součástí pozice je také občasná písemná komunikace s našimi zahraničními dodavateli.
Poradenství
Práce na naší zákaznické lince není jen o odpovídání na klasické dotazy týkající se stavu objednávky apod.. Součástí práce je také poradenství a pomoc s výběrem toho pravého designového kousku, zaslání vzorku čalounění nebo také osobní setkání se zákazníky v našich kancelářích a prezentace vzorníků.
Spokojení zákazníci
Domov je pro naše zákazníky, stejně jako pro nás, tím nejdůležitějším místem na světě. Z toho důvodu je u nás zákazník, jeho potřeby a přání vždy na prvním místě a snažíme se o to, aby jeho zkušenost s naším e-shopem byla vždy maximálně pozitivní.
Proaktivní přístup
Jsme mladá společnost a chceme nejen růst, ale také se neustále rozvíjet a zlepšovat naše služby. V týmu rádi uvítáme někoho, kdo se nebojí dělat změny, bude přicházet s vlastními návrhyna zlepšení, uvádět věci do chodu a bude týmový hráč.
Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme
- Profesionalitu a komunikační dovednosti na výborné úrovni
- Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost a nekonfliktnost
- Schopnost určení priorit a efektivní rozvržení času a práce
- Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se
- Dobrou znalost anglického jazyka

Co nabízíme
- Důkladné vstupní školení
- Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
- 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
- Bonus za dobře odvedenou práci
- Slevy na nabízené produkty
- Nástupní plat 30 000–35 000 Kč/měsíčně
Proč pracovat v momenti?
E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.
Petr Mudra, majitel momenti.cz
Adresa kanceláře
Kontakt
Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně
MHD spojení
Otevírací doba
Pondělí–Pátek: 7:00–17:00
Telefon
+420 377 958 019
Jak to u nás vypadá?



Tu pravou práci
poznáte v momentu
Poslat životopisObchodní zástupce
Máte obchodního ducha a slabost pro krásné interiéry i současný design? Baví vás komunikace s lidmi, máte příjemné a profesionální vystupování? Do našeho momenti týmu rádi přivítáme dalšího milovníka designu na pozici obchodního zástupce. Přidejte se k nám a denně pracujte na tom, aby si naši zákazníci plnili své představy o krásných interiérech do nejmenších detailů.
- Pracovní doba po–pá
- Rozmanitá práce s krásnými produkty
- Mladý kolektiv
- Zázemí stabilní a moderní společnosti
- Nové výzvy každý den
Jaké budou vaše hlavní úkoly?
Komunikace a reprezentace momenti
Dobré vztahy s našimi obchodními partnery, dodavateli a klienty jsou pro nás na 1. místě. Každý den budete v kontaktu s architekty, designéry, developerskými společnostmi a firmami řešícími různě velké projekty a zakázky. Vaším úkolem bude včasná a profesionální komunikace, odpovědi na dotazy a řešení problémů.
Osobní schůzky s klienty
Samozřejmou součástí pracovní pozice jsou osobní schůzky a kontakt s klienty a zákazníky. V prostorech našich kanceláří, případně plzeňského či pražského showroomu budete řešit detaily projektů, prezentovat vzorky našich designových produktů i vzorníky látek a dalších materiálů prodávaných značek.
Vedení a dohled zakázek od A do Z
Na starosti budete mít kompletní dohled nad svěřenými projekty. Našim klientům chceme být nápomocni nejen při výběru vhodného nábytku a dalšího vybavení interiérů a exteriérů, či tvorbě cenových nabídek. Dbáme na to, abychom byli opravdu spolehlivými partnery po celou dobu realizace projektu.
Oslovování nových partnerů, proaktivita
Jsme mladá společnost a naším cílem je neustálé vylepšování a rozvoj nabízených služeb, budování rozmanitého portfolia projektů i sítě partnerů. Do týmu hledáme někoho, kdo se nebojí dělat změny, bude přicházet s vlastními návrhy na zlepšení, uvádět věci do chodu a bude týmový hráč.
Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme
- Reprezentativní vystupování
- Profesionalitu, výborné komunikační dovednosti
- Týmového ducha i samostatnost
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
- Cit pro interiérový design
- Anglický jazyk na velmi dobré úrovni

Co nabízíme
- Práci v moderním prostředí
- Motivační finanční ohodnocení, provizní systém
- Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
- Slevy na nabízené produkty
- 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
- Nástupní plat 30 000–50 000 Kč/měsíčně
Proč pracovat v momenti?
E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.
Petr Mudra, majitel momenti.cz
Adresa kanceláře
Kontakt
Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně
MHD spojení
Otevírací doba
Pondělí–Pátek: 7:00–15:30
Telefon
+420 377 958 019
Jak to u nás vypadá?



Tu pravou práci
poznáte v momentu
Poslat životopisSkladník – závozník, montér nábytku
Do našeho skladu v Chotíkově u Plzně hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici skladníka a montéra designového nábytku.
- Pracovní doba po–pá
- Mladý kolektiv
- Zázemí stabilní a moderní společnosti
- Práce v čistém a moderním prostředí
Jaké budou vaše hlavní úkoly?
Příjem a kontrola zboží, naskladnění, expedice
Denně k nám přijíždí zboží od našich zahraničních dodavatelů z celé Evropy. Vaším úkolem bude převzetí tohoto zboží, vykládka, kontrola a správné naskladnění tohoto zboží na náš sklad. Mimo to se budete podílet i na kompletaci objednávek a expedici.
Doprava a realizace zakázky
Součástí vaší práce bude doprava objednávek k zákazníkovi našimi dodávkami a podílení se na realizaci zakázek v domácnostech, kancelářích, hotelech, restauracích kavárnách a dalších prostorech různého typu a velikosti.
Výnos, montáž a instalace nábytku
Při realizaci zakázek vás čeká nejen doprava rozloženého nábytku v balících na adresu. Vaší prací bude také výnos nábytku do patra, kompletní montáž nábytku a také jeho instalace dle návrhu, případně dle přání a požadavků zákazníka.
Pečlivost, zodpovědnost a reprezentace firmy
Zakládáme si na tom, aby zákazníci měli s naším e-shopem a značkou tu nejlepší zkušenost. Každé oddělení nese na tomto úkolu svůj díl odpovědnosti, proto je nezbytné, abyste ke všem úkolům přistupovali s náležitou zodpovědností i pečlivostí a reprezentovali momenti co nejlépe.
Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme
- Zodpovědný přístup k zadané práci
- Komunikativnost, spolehlivost a pečlivost
- Fyzickou zdatnost a manuální zručnost
- Odolnost
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

Co nabízíme
- Vstupní školení
- Práci v čistém prostředí
- Slevy na nabízené produkty, příspěvek na stravování
- Nástupní plat 27 000–35 000 Kč/měsíčně
Proč pracovat v momenti?
E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.
Petr Mudra, majitel momenti.cz
Adresa kanceláře
Kontakt
Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně
MHD spojení
Otevírací doba
Pondělí–Pátek: 7:00–17:00
Telefon
+420 377 958 019
Jak to u nás vypadá?



Tu pravou práci
poznáte v momentu
Poslat životopisSkladník
Do našeho skladu v Chotíkově u Plzně hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici skladníka-brigádníka v e-shopu s designovým nábytkem.
- Pracovní doba po–pá
- Mladý kolektiv
- Zázemí stabilní a moderní společnosti
- Práce v čistém a moderním prostředí
Jaké budou vaše hlavní úkoly?
Příjem a kontrola zboží, naskladňování
Denně k nám přijíždí zboží od našich zahraničních dodavatelů z celé Evropy. Vaším úkolem bude převzetí tohoto zboží, vykládka, kontrola a správné naskladnění tohoto zboží na náš sklad.
Balení zboží a předání dopravci
Z našeho skladu probíhá také expedice zboží našim zákazníkům. Budete zodpovídat nejen za to, že odeslané zboží je v pořádku, ale také že je zabaleno bezpečně a podle našich interních pravidel.
Udržování pořádku
Dbáme na uspořádané a čisté pracovní prostředí. Součástí vaší práce u nás bude podílet se na úklidu a udržování pořádku.
Pečlivost a zodpovědnost
Zakládáme si na tom, aby zákazníci měli s naším e-shopem a značkou tu nejlepší zkušenost. Každé oddělení nese na tomto úkolu svůj díl odpovědnosti, proto je nezbytné, abyste ke všem úkolům přistupovali s náležitou zodpovědností a pečlivostí.
Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme
- Zodpovědný přístup k zadané práci
- Spolehlivost, pečlivost a odolnost
- Fyzickou zdatnost a manuální zručnost

Co nabízíme
- Práci v čistém prostředí
- Vstupní školení
- 160–180 Kč/hod
Proč pracovat v momenti?
E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.
Petr Mudra, majitel momenti.cz
Adresa kanceláře
Kontakt
Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně
MHD spojení
Otevírací doba
Pondělí–Pátek: 7:00–17:00
Telefon
+420 377 958 019
Jak to u nás vypadá?



Tu pravou práci
poznáte v momentu
Poslat životopisSkladník
Do našeho skladu v Chotíkově u Plzně hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici skladníka v e-shopu s designovým nábytkem.
- Pracovní doba po–pá
- Mladý kolektiv
- Zázemí stabilní a moderní společnosti
- Práce v čistém a moderním prostředí
Jaké budou vaše hlavní úkoly?
Příjem a kontrola zboží, naskladňování
Denně k nám přijíždí zboží od našich zahraničních dodavatelů z celé Evropy. Vaším úkolem bude převzetí tohoto zboží, vykládka, kontrola a správné naskladnění tohoto zboží na náš sklad.
Balení zboží a předání dopravci
Z našeho skladu probíhá také expedice zboží našim zákazníkům. Budete zodpovídat nejen za to, že odeslané zboží je v pořádku, ale také že je zabaleno bezpečně a podle našich interních pravidel.
Obsluha VZV
Práce na pozici skladníka v našem skladu se určitě neobejde bez oprávnění k řízení VZV.
Pečlivost a zodpovědnost
Zakládáme si na tom, aby zákazníci měli s naším e-shopem a značkou tu nejlepší zkušenost. Každé oddělení nese na tomto úkolu svůj díl odpovědnosti, proto je nezbytné, abyste ke všem úkolům přistupovali s náležitou zodpovědností a pečlivostí.
Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme
- Zodpovědný přístup k zadané práci
- Spolehlivost a pečlivost
- Fyzickou zdatnost a manuální zručnost
- Odolnost
- Řidičský průkaz sk. B, VZV

Co nabízíme
- Práci v čistém prostředí
- Motivační finanční ohodnocení
- Slevy na nabízené produkty
- 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
- Nástupní plat 27 000–33 000 Kč/měsíčně
Proč pracovat v momenti?
E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.
Petr Mudra, majitel momenti.cz
Adresa kanceláře
Kontakt
Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně
MHD spojení
Otevírací doba
Pondělí–Pátek: 7:00–17:00
Telefon
+420 377 958 019
Jak to u nás vypadá?



Tu pravou práci
poznáte v momentu
Poslat životopisSpecialista veřejných zakázek
Administrativy se nejen nebojíte ale dokonce vás baví? Jste pečliví, organizovaní a umíte dotáhnout věci do konce? Právě hledáme kolegu či kolegyni na pozici specialisty veřejných zakázek. Přidejte se k nám a denně pracujte na zajímavých projektech.
- Pracovní doba po–pá
- Mladý kolektiv
- Zázemí stabilní a moderní společnosti
- Práce na zajímavých projektech
- Nové výzvy každý den
Jaké budou vaše hlavní úkoly?
Vyhledávání a výběr zakázek
Budete pravidelně sledovat a vyhledávat veřejné zakázky relevantní pro sortiment naší firmy. Následně bude na vás i vyhodnocení naší účasti na zakázce z hlediska rizik a finanční návratnosti, svá doporučení na vhodné zakázky budete předkládat managementu k odsouhlasení.
Příprava a podání nabídky
Vaším úkolem bude sestavení cenové nabídky na základě interní kalkulace, vyplnění všech potřebných formulářů a dokumentů dle požadavků zadavatele a také podání hotové nabídky na příslušném portálu tak, aby byla v souladu s legislativou i lhůtami.
Kontrola průběhu výběrového řízení
Na starosti budete mít také dohled nad průběhem výběrového řízení, sledovat hodnocení nabídek a poskytovat doplňující informace, komunikovat se zadavatelem ohledně upřesnění a doplňování dokumentů.
Realizace a uzavření zakázky
V případě získání zakázky bude na vás objednávka vybraných produktů, koordinace dopravy a montáže u zákazníka. Ve vaší režii bude o harmonogram realizace, příprava předávacích dokumentů, kontrola fakturace i finální vyhodnocení efektivity a přínosu zakázky.
Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme
- Vzdělání ekonomického či právního směru
- Znalost zákona o veřejných zakázkách a souvisejících předpisech
- Alespoň 1 rok praxe na podobné pozici
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
- Anglický jazyk úrovně B1

Co nabízíme
- Zajímavou a dynamickou ráci v moderním prostředí
- Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
- Slevy na nabízené produkty, firemní benefity
- 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
- Motivační finanční ohodnocení
Proč pracovat v momenti?
E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.
Petr Mudra, majitel momenti.cz
Adresa kanceláře
Kontakt
Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně
MHD spojení
Otevírací doba
Pondělí–Pátek: 7:00–15:30
Telefon
+420 377 958 019
Jak to u nás vypadá?



Tu pravou práci
poznáte v momentu
Poslat životopisAdministrátor produktů
Zajímáte se o interiérový design, chcete každý den objevovat to nejzajímavější ze současných trendů a ještě ke všemu jste pečliví a máte cit pro češtinu? Staňte se novou posilou editorského týmu momenti a pomáhejte nám plnit e-shop designovými kousky našich dodavatelů.
- Pracovní doba po–pá
- Rozmanitá práce s krásnými produkty
- Mladý kolektiv
- Zázemí stabilní a moderní společnosti
Jaké budou vaše hlavní úkoly?
Administrace produktů
Vaší každodenní pracovní náplní bude zalistování produktů na naše webové stránky. Na základě dodavatelských informací vytvoříte produktový popisek a vyplníte parametrické informace. Prioritou je pro nás pečlivost a svědomitý přístup k práci.
Úprava fotek
Zásadním dílem prezentace produktů jsou mimo čtivé popisky také fotografie. Součástí vaší práce bude také jednoduchá úprava fotografií od dodavatele. Hlubší znalost grafických programů není nutná, pracujeme v programu Canva.
Kontrola přidělených značek
Každý editor má u nás přidělený seznam značek, za které zodpovídá, pečuje o ně a pravidelně kontroluje. Vaším úkolem u těchto svěřených dodavatelů je mimo jiné i například výběr těch nejzajímavějších novinek v nabídce.
Samostatnost i práce v týmu
I když je práce editora/administrátora produktů primárně o samostatnosti, zodpovědnosti a pečlivosti, je také o týmové spolupráci. Jsme mladá společnost a chceme rozvíjet, proto uvítáme někoho, kdo bude přicházet s vlastními nápady a pomůže nám růst.
Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme
- Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost a nekonfliktnost
- Kreativitu a cit pro design
- Komunikativnost, perfektní češtinu
- Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se
- Dobrou znalost anglického jazyka

Co nabízíme
- Důkladné vstupní školení
- Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
- Občerstvení na pracovišti, teambuldingové akce
- 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
- Slevy na produkty
- Nástupní plat 29 000–34 000 Kč/měsíčně
Proč pracovat v momenti?
E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.
Petr Mudra, majitel momenti.cz
Adresa kanceláře
Kontakt
Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně
MHD spojení
Otevírací doba
Pondělí–Pátek: 7:00–15:30
Telefon
+420 377 958 019
Jak to u nás vypadá?


