Vítáme vás na novém momenti! Zamilujete si ho stejně jako my?

Novinky

Kariéra

Tluče vám srdce pro design? 

Podívejte se, koho bychom v našem momenti týmu rádi přivítali. Pokud milujete design a práce s pohodovou a nadšenou partou zní jako to pravé, co vám v životě momentálně chybí, na nic nečekejte a ozvěte se nám ještě dnes. 

Specialista zákaznické péče
 

Specialista zákaznické péče

Baví vás komunikace s lidmi, jste pečliví, máte příjemný a srozumitelný projev? Do našeho momenti týmu právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialisty zákaznické péče. Pracujte v moderním prostředí, s krásnými produkty a pomáhejte našim zákazníkům splnit si sen o designovém a jedinečném domově.

  • Pracovní doba po–pá
  • Rozmanitá práce s krásnými produkty
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Denně nové designovky

Komunikace

Každý den bude vaším úkolem samozřejmě e-mailová, chatová a telefonická komunikace se zákazníky našeho e-eshopu. Ale nejen nimi – součástí pozice je také občasná písemná komunikace s našimi zahraničními dodavateli.

Sklad plný designu

Poradenství

Práce na naší zákaznické lince není jen o odpovídání na klasické dotazy týkající se stavu objednávky apod.. Součástí práce je také poradenství a pomoc s výběrem toho pravého designového kousku, zaslání vzorku čalounění nebo také osobní setkání se zákazníky v našich kancelářích a prezentace vzorníků.

Prodejna Praha

Spokojení zákazníci

Domov je pro naše zákazníky, stejně jako pro nás, tím nejdůležitějším místem na světě. Z toho důvodu je u nás zákazník, jeho potřeby a přání vždy na prvním místě a snažíme se o to, aby jeho zkušenost s naším e-shopem byla vždy maximálně pozitivní. 

B2B program

Proaktivní přístup

Jsme mladá společnost a chceme nejen růst, ale také se neustále rozvíjet a zlepšovat naše služby. V týmu rádi uvítáme někoho, kdo se nebojí dělat změny, bude přicházet s vlastními návrhyna zlepšení, uvádět věci do chodu a bude týmový hráč.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

B2B program

Co očekáváme

  • Profesionalitu a komunikační dovednosti na výborné úrovni
  • Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost a nekonfliktnost
  • Schopnost určení priorit a efektivní rozvržení času a práce
  • Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se
  • Dobrou znalost anglického jazyka
Návrh interiéru

Co nabízíme

  • Důkladné vstupní školení
  • Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
  • Bonus za dobře odvedenou práci
  • Slevy na nabízené produkty
  • Nástupní plat 30 000–35 000 Kč/měsíčně
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–17:00

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

O nás 1 O nás 2 O nás 3

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Obchodní zástupce
 

Obchodní zástupce

Máte obchodního ducha a slabost pro krásné interiéry i současný design? Baví vás komunikace s lidmi, máte příjemné a profesionální vystupování? Do našeho momenti týmu rádi přivítáme dalšího milovníka designu na pozici obchodního zástupce. Přidejte se k nám a denně pracujte na tom, aby si naši zákazníci plnili své představy o krásných interiérech do nejmenších detailů.

  • Pracovní doba po–pá
  • Rozmanitá práce s krásnými produkty
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Nové výzvy každý den

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Denně nové designovky

Komunikace a reprezentace momenti

Dobré vztahy s našimi obchodními partnery, dodavateli a klienty jsou pro nás na 1. místě. Každý den budete v kontaktu s architekty, designéry, developerskými společnostmi a firmami řešícími různě velké projekty a zakázky. Vaším úkolem bude včasná a profesionální komunikace, odpovědi na dotazy a řešení problémů.

Sklad plný designu

Osobní schůzky s klienty

Samozřejmou součástí pracovní pozice jsou osobní schůzky a kontakt s klienty a zákazníky. V prostorech našich kanceláří, případně plzeňského či pražského showroomu budete řešit detaily projektů, prezentovat vzorky našich designových produktů i vzorníky látek a dalších materiálů prodávaných značek.

Prodejna Praha

Vedení a dohled zakázek od A do Z

Na starosti budete mít kompletní dohled nad svěřenými projekty. Našim klientům chceme být nápomocni nejen při výběru vhodného nábytku a dalšího vybavení interiérů a exteriérů, či tvorbě cenových nabídek. Dbáme na to, abychom byli opravdu spolehlivými partnery po celou dobu realizace projektu. 

B2B program

Oslovování nových partnerů, proaktivita

Jsme mladá společnost a naším cílem je neustálé vylepšování a rozvoj nabízených služeb, budování rozmanitého portfolia projektů i sítě partnerů. Do týmu hledáme někoho, kdo se nebojí dělat změny, bude přicházet s vlastními návrhy na zlepšení, uvádět věci do chodu a bude týmový hráč.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

B2B program

Co očekáváme

  • Reprezentativní vystupování
  • Profesionalitu, výborné komunikační dovednosti
  • Týmového ducha i samostatnost
  • Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
  • Cit pro interiérový design
  • Anglický jazyk na velmi dobré úrovni
Návrh interiéru

Co nabízíme

  • Práci v moderním prostředí
  • Motivační finanční ohodnocení, provizní systém  
  • Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Slevy na nabízené produkty
  • 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
  • Nástupní plat 30 000–50 000 Kč/měsíčně
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–15:30

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

O nás 1 O nás 2 O nás 3

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Skladník – závozník, montér nábytku
 

Skladník – závozník, montér nábytku

Do našeho skladu v Chotíkově u Plzně hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici skladníka a montéra designového nábytku.

  • Pracovní doba po–pá
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Práce v čistém a moderním prostředí

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Denně nové designovky

Příjem a kontrola zboží, naskladnění, expedice

Denně k nám přijíždí zboží od našich zahraničních dodavatelů z celé Evropy. Vaším úkolem bude převzetí tohoto zboží, vykládka, kontrola a správné naskladnění tohoto zboží na náš sklad. Mimo to se budete podílet i na kompletaci objednávek a expedici.

Sklad plný designu

Doprava a realizace zakázky

Součástí vaší práce bude doprava objednávek k zákazníkovi našimi dodávkami a podílení se na realizaci zakázek v domácnostech, kancelářích, hotelech, restauracích kavárnách a dalších prostorech různého typu a velikosti.

Prodejna Praha

Výnos, montáž a instalace nábytku

Při realizaci zakázek vás čeká nejen doprava rozloženého nábytku v balících na adresu. Vaší prací bude také výnos nábytku do patra, kompletní montáž nábytku a také jeho instalace dle návrhu, případně dle přání a požadavků zákazníka. 

B2B program

Pečlivost, zodpovědnost a reprezentace firmy

Zakládáme si na tom, aby zákazníci měli s naším e-shopem a značkou tu nejlepší zkušenost. Každé oddělení nese na tomto úkolu svůj díl odpovědnosti, proto je nezbytné, abyste ke všem úkolům přistupovali s náležitou zodpovědností i pečlivostí a reprezentovali momenti co nejlépe.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

B2B program

Co očekáváme

  • Zodpovědný přístup k zadané práci
  • Komunikativnost, spolehlivost a pečlivost
  • Fyzickou zdatnost a manuální zručnost
  • Odolnost
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Návrh interiéru

Co nabízíme

  • Vstupní školení
  • Práci v čistém prostředí
  • Slevy na nabízené produkty, příspěvek na stravování
  • Nástupní plat 27 000–35 000 Kč/měsíčně
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–17:00

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

O nás 1 O nás 2 O nás 3

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Skladník – brigádník
 

Skladník

Do našeho skladu v Chotíkově u Plzně hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici skladníka-brigádníka v e-shopu s designovým nábytkem.

  • Pracovní doba po–pá
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Práce v čistém a moderním prostředí

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Denně nové designovky

Příjem a kontrola zboží, naskladňování

Denně k nám přijíždí zboží od našich zahraničních dodavatelů z celé Evropy. Vaším úkolem bude převzetí tohoto zboží, vykládka, kontrola a správné naskladnění tohoto zboží na náš sklad.

Sklad plný designu

Balení zboží a předání dopravci

Z našeho skladu probíhá také expedice zboží našim zákazníkům. Budete zodpovídat nejen za to, že odeslané zboží je v pořádku, ale také že je zabaleno bezpečně a podle našich interních pravidel.

Prodejna Praha

Udržování pořádku

Dbáme na uspořádané a čisté pracovní prostředí. Součástí vaší práce u nás bude podílet se na úklidu a udržování pořádku. 

B2B program

Pečlivost a zodpovědnost

Zakládáme si na tom, aby zákazníci měli s naším e-shopem a značkou tu nejlepší zkušenost. Každé oddělení nese na tomto úkolu svůj díl odpovědnosti, proto je nezbytné, abyste ke všem úkolům přistupovali s náležitou zodpovědností a pečlivostí.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

B2B program

Co očekáváme

  • Zodpovědný přístup k zadané práci
  • Spolehlivost, pečlivost a odolnost
  • Fyzickou zdatnost a manuální zručnost
Návrh interiéru

Co nabízíme

  • Práci v čistém prostředí
  • Vstupní školení
  • 160–180 Kč/hod
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–17:00

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

O nás 1 O nás 2 O nás 3

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Skladník
 

Skladník

Do našeho skladu v Chotíkově u Plzně hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici skladníka v e-shopu s designovým nábytkem.

  • Pracovní doba po–pá
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Práce v čistém a moderním prostředí

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Denně nové designovky

Příjem a kontrola zboží, naskladňování

Denně k nám přijíždí zboží od našich zahraničních dodavatelů z celé Evropy. Vaším úkolem bude převzetí tohoto zboží, vykládka, kontrola a správné naskladnění tohoto zboží na náš sklad.

Sklad plný designu

Balení zboží a předání dopravci

Z našeho skladu probíhá také expedice zboží našim zákazníkům. Budete zodpovídat nejen za to, že odeslané zboží je v pořádku, ale také že je zabaleno bezpečně a podle našich interních pravidel.

Prodejna Praha

Obsluha VZV

Práce na pozici skladníka v našem skladu se určitě neobejde bez oprávnění k řízení VZV. 

B2B program

Pečlivost a zodpovědnost

Zakládáme si na tom, aby zákazníci měli s naším e-shopem a značkou tu nejlepší zkušenost. Každé oddělení nese na tomto úkolu svůj díl odpovědnosti, proto je nezbytné, abyste ke všem úkolům přistupovali s náležitou zodpovědností a pečlivostí.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

B2B program

Co očekáváme

  • Zodpovědný přístup k zadané práci
  • Spolehlivost a pečlivost
  • Fyzickou zdatnost a manuální zručnost
  • Odolnost
  • Řidičský průkaz sk. B, VZV
Návrh interiéru

Co nabízíme

  • Práci v čistém prostředí
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Slevy na nabízené produkty
  • 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
  • Nástupní plat 27 000–33 000 Kč/měsíčně
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–17:00

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

O nás 1 O nás 2 O nás 3

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Specialista veřejných zakázek
 

Specialista veřejných zakázek

Administrativy se nejen nebojíte ale dokonce vás baví? Jste pečliví, organizovaní a umíte dotáhnout věci do konce? Právě hledáme kolegu či kolegyni na pozici specialisty veřejných zakázek. Přidejte se k nám a denně pracujte na zajímavých projektech.

  • Pracovní doba po–pá
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Práce na zajímavých projektech
  • Nové výzvy každý den

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Denně nové designovky

Vyhledávání a výběr zakázek

Budete pravidelně sledovat a vyhledávat veřejné zakázky relevantní pro sortiment naší firmy. Následně bude na vás i vyhodnocení naší účasti na zakázce z hlediska rizik a finanční návratnosti, svá doporučení na vhodné zakázky budete předkládat managementu k odsouhlasení.

Sklad plný designu

Příprava a podání nabídky

Vaším úkolem bude sestavení cenové nabídky na základě interní kalkulace, vyplnění všech potřebných formulářů a dokumentů dle požadavků zadavatele a také podání hotové nabídky na příslušném portálu tak, aby byla v souladu s legislativou i lhůtami.

Prodejna Praha

Kontrola průběhu výběrového řízení

Na starosti budete mít také dohled nad průběhem výběrového řízení, sledovat hodnocení nabídek a poskytovat doplňující informace, komunikovat se zadavatelem ohledně upřesnění a doplňování dokumentů. 

B2B program

Realizace a uzavření zakázky

V případě získání zakázky bude na vás objednávka vybraných produktů, koordinace dopravy a montáže u zákazníka. Ve vaší režii bude o harmonogram realizace, příprava předávacích dokumentů, kontrola fakturace i finální vyhodnocení efektivity a přínosu zakázky.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

B2B program

Co očekáváme

  • Vzdělání ekonomického či právního směru
  • Znalost zákona o veřejných zakázkách a souvisejících předpisech
  • Alespoň 1 rok praxe na podobné pozici
  • Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
  • Anglický jazyk úrovně B1
Návrh interiéru

Co nabízíme

  • Zajímavou a dynamickou ráci v moderním prostředí  
  • Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Slevy na nabízené produkty, firemní benefity
  • 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
  • Motivační finanční ohodnocení
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–15:30

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

O nás 1 O nás 2 O nás 3

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Administrátor produktů
 

Administrátor produktů

Zajímáte se o interiérový design, chcete každý den objevovat to nejzajímavější ze současných trendů a ještě ke všemu jste pečliví a máte cit pro češtinu? Staňte se novou posilou editorského týmu momenti a pomáhejte nám plnit e-shop designovými kousky našich dodavatelů.

  • Pracovní doba po–pá
  • Rozmanitá práce s krásnými produkty
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Denně nové designovky

Administrace produktů

Vaší každodenní pracovní náplní bude zalistování produktů na naše webové stránky. Na základě dodavatelských informací vytvoříte produktový popisek a vyplníte parametrické informace. Prioritou je pro nás pečlivost a svědomitý přístup k práci.

Sklad plný designu

Úprava fotek

Zásadním dílem prezentace produktů jsou mimo čtivé popisky také fotografie. Součástí vaší práce bude také jednoduchá úprava fotografií od dodavatele. Hlubší znalost grafických programů není nutná, pracujeme v programu Canva.

Prodejna Praha

Kontrola přidělených značek

Každý editor má u nás přidělený seznam značek, za které zodpovídá, pečuje o ně a pravidelně kontroluje. Vaším úkolem u těchto svěřených dodavatelů je mimo jiné i například výběr těch nejzajímavějších novinek v nabídce.

B2B program

Samostatnost i práce v týmu

I když je práce editora/administrátora produktů primárně o samostatnosti, zodpovědnosti a pečlivosti, je také o týmové spolupráci. Jsme mladá společnost a chceme rozvíjet, proto uvítáme někoho, kdo bude přicházet s vlastními nápady a pomůže nám růst.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

B2B program

Co očekáváme

  • Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost a nekonfliktnost
  • Kreativitu a cit pro design
  • Komunikativnost, perfektní češtinu
  • Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se
  • Dobrou znalost anglického jazyka
Návrh interiéru

Co nabízíme

  • Důkladné vstupní školení
  • Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Občerstvení na pracovišti, teambuldingové akce
  • 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
  • Slevy na produkty
  • Nástupní plat 29 000–34 000 Kč/měsíčně
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–15:30

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

O nás 1 O nás 2 O nás 3

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis