Vítáme vás na novém momenti! Zamilujete si ho stejně jako my?

Novinky

Administrátor produktů

 

Administrátor produktů

Zajímáte se o interiérový design, chcete každý den objevovat to nejzajímavější ze současných trendů a ještě ke všemu jste pečliví a máte cit pro češtinu? Staňte se novou posilou editorského týmu momenti a pomáhejte nám plnit e-shop designovými kousky našich dodavatelů.

  • Pracovní doba po–pá
  • Rozmanitá práce s krásnými produkty
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Denně nové designovky

Administrace produktů

Vaší každodenní pracovní náplní bude zalistování produktů na naše webové stránky. Na základě dodavatelských informací vytvoříte produktový popisek a vyplníte parametrické informace. Prioritou je pro nás pečlivost a svědomitý přístup k práci.

Sklad plný designu

Úprava fotek

Zásadním dílem prezentace produktů jsou mimo čtivé popisky také fotografie. Součástí vaší práce bude také jednoduchá úprava fotografií od dodavatele. Hlubší znalost grafických programů není nutná, pracujeme v programu Canva.

Prodejna Praha

Kontrola přidělených značek

Každý editor má u nás přidělený seznam značek, za které zodpovídá, pečuje o ně a pravidelně kontroluje. Vaším úkolem u těchto svěřených dodavatelů je mimo jiné i například výběr těch nejzajímavějších novinek v nabídce.

B2B program

Samostatnost i práce v týmu

I když je práce editora/administrátora produktů primárně o samostatnosti, zodpovědnosti a pečlivosti, je také o týmové spolupráci. Jsme mladá společnost a chceme rozvíjet, proto uvítáme někoho, kdo bude přicházet s vlastními nápady a pomůže nám růst.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

B2B program

Co očekáváme

  • Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost a nekonfliktnost
  • Kreativitu a cit pro design
  • Komunikativnost, perfektní češtinu
  • Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se
  • Dobrou znalost anglického jazyka
Návrh interiéru

Co nabízíme

  • Důkladné vstupní školení
  • Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Občerstvení na pracovišti, teambuldingové akce
  • 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
  • Slevy na produkty
  • Nástupní plat 29 000–34 000 Kč/měsíčně
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–15:30

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

O nás 1 O nás 2 O nás 3

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis