Vítáme vás na novém momenti! Zamilujete si ho stejně jako my?
NovinkySpecialista veřejných zakázek
Specialista veřejných zakázek
Administrativy se nejen nebojíte ale dokonce vás baví? Jste pečliví, organizovaní a umíte dotáhnout věci do konce? Právě hledáme kolegu či kolegyni na pozici specialisty veřejných zakázek. Přidejte se k nám a denně pracujte na zajímavých projektech.
- Pracovní doba po–pá
- Mladý kolektiv
- Zázemí stabilní a moderní společnosti
- Práce na zajímavých projektech
- Nové výzvy každý den
Jaké budou vaše hlavní úkoly?
Vyhledávání a výběr zakázek
Budete pravidelně sledovat a vyhledávat veřejné zakázky relevantní pro sortiment naší firmy. Následně bude na vás i vyhodnocení naší účasti na zakázce z hlediska rizik a finanční návratnosti, svá doporučení na vhodné zakázky budete předkládat managementu k odsouhlasení.
Příprava a podání nabídky
Vaším úkolem bude sestavení cenové nabídky na základě interní kalkulace, vyplnění všech potřebných formulářů a dokumentů dle požadavků zadavatele a také podání hotové nabídky na příslušném portálu tak, aby byla v souladu s legislativou i lhůtami.
Kontrola průběhu výběrového řízení
Na starosti budete mít také dohled nad průběhem výběrového řízení, sledovat hodnocení nabídek a poskytovat doplňující informace, komunikovat se zadavatelem ohledně upřesnění a doplňování dokumentů.
Realizace a uzavření zakázky
V případě získání zakázky bude na vás objednávka vybraných produktů, koordinace dopravy a montáže u zákazníka. Ve vaší režii bude o harmonogram realizace, příprava předávacích dokumentů, kontrola fakturace i finální vyhodnocení efektivity a přínosu zakázky.
Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme
- Vzdělání ekonomického či právního směru
- Znalost zákona o veřejných zakázkách a souvisejících předpisech
- Alespoň 1 rok praxe na podobné pozici
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
- Anglický jazyk úrovně B1

Co nabízíme
- Zajímavou a dynamickou ráci v moderním prostředí
- Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
- Slevy na nabízené produkty, firemní benefity
- 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
- Motivační finanční ohodnocení
Proč pracovat v momenti?
E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.
Petr Mudra, majitel momenti.cz
Adresa kanceláře
Kontakt
Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně
MHD spojení
Otevírací doba
Pondělí–Pátek: 7:00–15:30
Telefon
+420 377 958 019
Jak to u nás vypadá?


