Vítáme vás na novém momenti! Zamilujete si ho stejně jako my?

Novinky

Specialista veřejných zakázek

 

Specialista veřejných zakázek

Administrativy se nejen nebojíte ale dokonce vás baví? Jste pečliví, organizovaní a umíte dotáhnout věci do konce? Právě hledáme kolegu či kolegyni na pozici specialisty veřejných zakázek. Přidejte se k nám a denně pracujte na zajímavých projektech.

  • Pracovní doba po–pá
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Práce na zajímavých projektech
  • Nové výzvy každý den

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Denně nové designovky

Vyhledávání a výběr zakázek

Budete pravidelně sledovat a vyhledávat veřejné zakázky relevantní pro sortiment naší firmy. Následně bude na vás i vyhodnocení naší účasti na zakázce z hlediska rizik a finanční návratnosti, svá doporučení na vhodné zakázky budete předkládat managementu k odsouhlasení.

Sklad plný designu

Příprava a podání nabídky

Vaším úkolem bude sestavení cenové nabídky na základě interní kalkulace, vyplnění všech potřebných formulářů a dokumentů dle požadavků zadavatele a také podání hotové nabídky na příslušném portálu tak, aby byla v souladu s legislativou i lhůtami.

Prodejna Praha

Kontrola průběhu výběrového řízení

Na starosti budete mít také dohled nad průběhem výběrového řízení, sledovat hodnocení nabídek a poskytovat doplňující informace, komunikovat se zadavatelem ohledně upřesnění a doplňování dokumentů. 

B2B program

Realizace a uzavření zakázky

V případě získání zakázky bude na vás objednávka vybraných produktů, koordinace dopravy a montáže u zákazníka. Ve vaší režii bude o harmonogram realizace, příprava předávacích dokumentů, kontrola fakturace i finální vyhodnocení efektivity a přínosu zakázky.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

B2B program

Co očekáváme

  • Vzdělání ekonomického či právního směru
  • Znalost zákona o veřejných zakázkách a souvisejících předpisech
  • Alespoň 1 rok praxe na podobné pozici
  • Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
  • Anglický jazyk úrovně B1
Návrh interiéru

Co nabízíme

  • Zajímavou a dynamickou ráci v moderním prostředí  
  • Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Slevy na nabízené produkty, firemní benefity
  • 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
  • Motivační finanční ohodnocení
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–15:30

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

O nás 1 O nás 2 O nás 3

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis