Denně pro vás vybíráme nové designové kousky

Objevit

Kariéra

Tluče vám srdce pro design? 

Podívejte se, koho bychom v našem momenti týmu rádi přivítali. Pokud milujete design a práce s pohodovou a nadšenou partou zní jako to pravé, co vám v životě momentálně chybí, na nic nečekejte a ozvěte se nám ještě dnes. 

Konzultant a podpora prodeje – showroom Kave Home
 

Konzultant a podpora prodeje – showroom Kave Home

Máte slabost pro krásné interiéry a současný design? Nechybí vám obchodní duch, baví vás komunikace s lidmi, máte příjemné a profesionální vystupování? Do našeho momenti týmu rádi přivítáme dalšího milovníka designu na pozici konzultanta a prodejce v našem pražském showroomu věnovaném značce Kave Home.  Přidejte se k nám a denně pracujte na tom, aby si naši zákazníci plnili své představy o krásných a jedinečných domovech.

  • Pracovní doba po–pá
  • Rozmanitá práce s krásnými produkty
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Nové výzvy každý den

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Aktivní prodej nábytku a doplňků

Náš showroom denně navštěvují zákazníci toužící po stylovém, designovém a jedinečném bydlení a obrací se na nás jako na profesionály. V rámci práce u nás budete aktivně oslovovat zákazníky, prezentovat naši nabídku produktů a pomáhat s výběrem toho pravého kousku podle zákazníkových požadavků.

Konzultace a pomoc s výběrem

Jsme nejen prodejci, ale především opravdoví nadšenci, pro které je design absolutní vášeň. Zakládáme si na tom, abychom byli schopní zákazníkům skvěle poradit s výběrem a doporučit ten nejlepší kousek a také představit současné interiérové trendy, nabídnout inspiraci i originální řešení šité jim přímo na míru.

Péče o zákazníky

Zakládáme si na tom, aby od nás zákazníci odcházeli vždy maximálně spokojení. Na vás bude profesionální reprezentace firmy momenti, vytváření příjemného zážitku z nákupu u nás a snaha o to, aby se zákazníci pravidelně vraceli. 

Design showroomu

Snažíme se, aby si zákazníci z každé návštěvy našeho showroomu odnášeli novou designovou inspiraci. Proto pravidelně obměňujeme expozici i aranžmá – vzhled showroomu budete mít s kolegy plně ve svých rukách.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

B2B program

Co očekáváme

  • Reprezentativní vystupování
  • Profesionalitu, výborné komunikační dovednosti
  • Týmového ducha i samostatnost
  • Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
  • Cit pro interiérový design
  • Anglický jazyk na velmi dobré úrovni
Návrh interiéru

Co nabízíme

  • Práci v moderním prostředí
  • Motivační finanční ohodnocení, provizní systém  
  • Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Slevy na nabízené produkty
  • Nástupní plat 32 000–42 000 Kč/měsíčně
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa showroomu

Kontakt

Rohanské nábřeží 19,
186 00 Praha 8 - Karlín

MHD spojení

Metro – zastávka Křižíkova, linka B

Tramvaj – zastávka Křižíkova, linky č. 3, 8, 14, 24, 25, 36


Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 10:00–19:00

Telefon

+420 733 681 525

Jak to u nás vypadá?

Karlínský showroom Kave Home Karlínský showroom Kave Home Karlínský showroom Kave Home

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Specialista zákaznické péče
 

Specialista zákaznické péče

Baví vás komunikace s lidmi, jste pečliví, máte příjemný a srozumitelný projev? Do našeho momenti týmu právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialisty zákaznické péče. Pracujte v moderním prostředí, s krásnými produkty a pomáhejte našim zákazníkům splnit si sen o designovém a jedinečném domově.

  • Pracovní doba po–pá
  • Rozmanitá práce s krásnými produkty
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Komunikace

Každý den bude vaším úkolem samozřejmě e-mailová, chatová a telefonická komunikace se zákazníky našeho e-eshopu. Ale nejen nimi – součástí pozice je také občasná písemná komunikace s našimi zahraničními dodavateli.

Poradenství

Práce na naší zákaznické lince není jen o odpovídání na klasické dotazy týkající se stavu objednávky apod.. Součástí práce je také poradenství a pomoc s výběrem toho pravého designového kousku, zaslání vzorku čalounění nebo také osobní setkání se zákazníky v našich kancelářích a prezentace vzorníků.

Spokojení zákazníci

Domov je pro naše zákazníky, stejně jako pro nás, tím nejdůležitějším místem na světě. Z toho důvodu je u nás zákazník, jeho potřeby a přání vždy na prvním místě a snažíme se o to, aby jeho zkušenost s naším e-shopem byla vždy maximálně pozitivní. 

Proaktivní přístup

Jsme mladá společnost a chceme nejen růst, ale také se neustále rozvíjet a zlepšovat naše služby. V týmu rádi uvítáme někoho, kdo se nebojí dělat změny, bude přicházet s vlastními návrhyna zlepšení, uvádět věci do chodu a bude týmový hráč.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme

Co očekáváme

  • Profesionalitu a komunikační dovednosti na výborné úrovni
  • Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost a nekonfliktnost
  • Schopnost určení priorit a efektivní rozvržení času a práce
  • Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se
  • Dobrou znalost anglického jazyka
Co nabízíme

Co nabízíme

  • Důkladné vstupní školení
  • Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
  • Bonus za dobře odvedenou práci
  • Slevy na nabízené produkty
  • Nástupní plat 30 000–35 000 Kč/měsíčně
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–17:00

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

Kanceláře momenti Kanceláře momenti Kanceláře momenti

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Skladník – závozník, montér nábytku
 

Skladník – závozník, montér nábytku

Do našeho skladu v Chotíkově u Plzně hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici skladníka a montéra designového nábytku.

  • Pracovní doba po–pá
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Práce v čistém a moderním prostředí

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Příjem a kontrola zboží, naskladnění, expedice

Denně k nám přijíždí zboží od našich zahraničních dodavatelů z celé Evropy. Vaším úkolem bude převzetí tohoto zboží, vykládka, kontrola a správné naskladnění tohoto zboží na náš sklad. Mimo to se budete podílet i na kompletaci objednávek a expedici.

Doprava a realizace zakázky

Součástí vaší práce bude doprava objednávek k zákazníkovi našimi dodávkami a podílení se na realizaci zakázek v domácnostech, kancelářích, hotelech, restauracích kavárnách a dalších prostorech různého typu a velikosti.

Výnos, montáž a instalace nábytku

Při realizaci zakázek vás čeká nejen doprava rozloženého nábytku v balících na adresu. Vaší prací bude také výnos nábytku do patra, kompletní montáž nábytku a také jeho instalace dle návrhu, případně dle přání a požadavků zákazníka. 

Pečlivost, zodpovědnost a reprezentace firmy

Zakládáme si na tom, aby zákazníci měli s naším e-shopem a značkou tu nejlepší zkušenost. Každé oddělení nese na tomto úkolu svůj díl odpovědnosti, proto je nezbytné, abyste ke všem úkolům přistupovali s náležitou zodpovědností i pečlivostí a reprezentovali momenti co nejlépe.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme

Co očekáváme

  • Zodpovědný přístup k zadané práci
  • Komunikativnost, spolehlivost a pečlivost
  • Fyzickou zdatnost a manuální zručnost
  • Odolnost
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Co nabízíme

Co nabízíme

  • Vstupní školení
  • Práci v čistém prostředí
  • Slevy na nabízené produkty, příspěvek na stravování
  • Nástupní plat 27 000–35 000 Kč/měsíčně
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–17:00

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

Kanceláře momenti Sklad momenti Sklad momenti

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Skladník – brigádník
 

Skladník

Do našeho skladu v Chotíkově u Plzně hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici skladníka-brigádníka v e-shopu s designovým nábytkem.

  • Pracovní doba po–pá
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Práce v čistém a moderním prostředí

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Příjem a kontrola zboží, naskladňování

Denně k nám přijíždí zboží od našich zahraničních dodavatelů z celé Evropy. Vaším úkolem bude převzetí tohoto zboží, vykládka, kontrola a správné naskladnění tohoto zboží na náš sklad.

Balení zboží a předání dopravci

Z našeho skladu probíhá také expedice zboží našim zákazníkům. Budete zodpovídat nejen za to, že odeslané zboží je v pořádku, ale také že je zabaleno bezpečně a podle našich interních pravidel.

Udržování pořádku

Dbáme na uspořádané a čisté pracovní prostředí. Součástí vaší práce u nás bude podílet se na úklidu a udržování pořádku. 

Pečlivost a zodpovědnost

Zakládáme si na tom, aby zákazníci měli s naším e-shopem a značkou tu nejlepší zkušenost. Každé oddělení nese na tomto úkolu svůj díl odpovědnosti, proto je nezbytné, abyste ke všem úkolům přistupovali s náležitou zodpovědností a pečlivostí.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme

Co očekáváme

  • Zodpovědný přístup k zadané práci
  • Spolehlivost, pečlivost a odolnost
  • Fyzickou zdatnost a manuální zručnost
Co nabízíme

Co nabízíme

  • Práci v čistém prostředí
  • Vstupní školení
  • 160–180 Kč/hod
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–17:00

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

Kanceláře momenti Sklad momenti Sklad momenti

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Skladník
 

Skladník

Do našeho skladu v Chotíkově u Plzně hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici skladníka v e-shopu s designovým nábytkem.

  • Pracovní doba po–pá
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Práce v čistém a moderním prostředí

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Příjem a kontrola zboží, naskladňování

Denně k nám přijíždí zboží od našich zahraničních dodavatelů z celé Evropy. Vaším úkolem bude převzetí tohoto zboží, vykládka, kontrola a správné naskladnění tohoto zboží na náš sklad.

Balení zboží a předání dopravci

Z našeho skladu probíhá také expedice zboží našim zákazníkům. Budete zodpovídat nejen za to, že odeslané zboží je v pořádku, ale také že je zabaleno bezpečně a podle našich interních pravidel.

Obsluha VZV

Práce na pozici skladníka v našem skladu se určitě neobejde bez oprávnění k řízení VZV. 

Pečlivost a zodpovědnost

Zakládáme si na tom, aby zákazníci měli s naším e-shopem a značkou tu nejlepší zkušenost. Každé oddělení nese na tomto úkolu svůj díl odpovědnosti, proto je nezbytné, abyste ke všem úkolům přistupovali s náležitou zodpovědností a pečlivostí.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme

Co očekáváme

  • Zodpovědný přístup k zadané práci
  • Spolehlivost a pečlivost
  • Fyzickou zdatnost a manuální zručnost
  • Odolnost
  • Řidičský průkaz sk. B, VZV
Co nabízíme

Co nabízíme

  • Práci v čistém prostředí
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Slevy na nabízené produkty
  • 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
  • Nástupní plat 27 000–33 000 Kč/měsíčně
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–17:00

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

Kanceláře momenti Sklad momenti Sklad momenti

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis
Specialista veřejných zakázek
 

Specialista veřejných zakázek

Administrativy se nejen nebojíte ale dokonce vás baví? Jste pečliví, organizovaní a umíte dotáhnout věci do konce? Právě hledáme kolegu či kolegyni na pozici specialisty veřejných zakázek. Přidejte se k nám a denně pracujte na zajímavých projektech.

  • Pracovní doba po–pá
  • Mladý kolektiv
  • Zázemí stabilní a moderní společnosti
  • Práce na zajímavých projektech
  • Nové výzvy každý den

Jaké budou vaše hlavní úkoly?

Vyhledávání a výběr zakázek

Budete pravidelně sledovat a vyhledávat veřejné zakázky relevantní pro sortiment naší firmy. Následně bude na vás i vyhodnocení naší účasti na zakázce z hlediska rizik a finanční návratnosti, svá doporučení na vhodné zakázky budete předkládat managementu k odsouhlasení.

Příprava a podání nabídky

Vaším úkolem bude sestavení cenové nabídky na základě interní kalkulace, vyplnění všech potřebných formulářů a dokumentů dle požadavků zadavatele a také podání hotové nabídky na příslušném portálu tak, aby byla v souladu s legislativou i lhůtami.

Kontrola průběhu výběrového řízení

Na starosti budete mít také dohled nad průběhem výběrového řízení, sledovat hodnocení nabídek a poskytovat doplňující informace, komunikovat se zadavatelem ohledně upřesnění a doplňování dokumentů. 

Realizace a uzavření zakázky

V případě získání zakázky bude na vás objednávka vybraných produktů, koordinace dopravy a montáže u zákazníka. Ve vaší režii bude o harmonogram realizace, příprava předávacích dokumentů, kontrola fakturace i finální vyhodnocení efektivity a přínosu zakázky.

Naše požadavky a co nabízíme my vám

Co očekáváme

Co očekáváme

  • Vzdělání ekonomického či právního směru
  • Znalost zákona o veřejných zakázkách a souvisejících předpisech
  • Alespoň 1 rok praxe na podobné pozici
  • Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
  • Anglický jazyk úrovně B1
Co nabízíme

Co nabízíme

  • Zajímavou a dynamickou ráci v moderním prostředí  
  • Podporu dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Slevy na nabízené produkty, firemní benefity
  • 20 dní dovolené, příspěvek na stravování
  • Motivační finanční ohodnocení
 

Proč pracovat v momenti?

E-shop s designovým nábytkem momenti.cz je na českém trhu už víc než 10 let. V momenti chceme být pro zákazníky spolehlivými partnery, být nápomocní v hledání toho pravého designového kousku pro jejich jedinečný domov a také posouvat hranice online nakupování. Chcete-li nám v této misi pomoci, budu rád, když se k nám přidáte.

Petr Mudra, majitel momenti.cz

Adresa kanceláře

Kontakt

Chotíkov 562,
330 17 Chotíkov u Plzně

MHD spojení

Autobus – zastávka Chotíkov, spalovna | linka č. 323

Otevírací doba

Pondělí–Pátek: 7:00–15:30

Telefon

+420 377 958 019

Jak to u nás vypadá?

Kanceláře momenti Kanceláře momenti Kanceláře momenti

Tu pravou práci
poznáte v momentu

Poslat životopis